4 Aralık 2013 Çarşamba

organik elma marmelatı

 köyden mis kokulu elmalar geldi.bir kısmını yedik bir kısmınıda ben marmelat yapmak için ayırdım.malum doğal olan herşey çok kıymetli artık.1 kilo elmayı soydum(kabukları ıhlamurun içene konulacak atılmayacak)
rendenin ince tarafıyla rendeledim.
 ocağa alıp su eklemeden kaynatmaya başladım.kendisi tatlı ekşi olduğundan sadece bir avuç şeker serptim.10,15 dk kısık ateşte kaynatıp tarçın serptim.tarçınla birlikte az daha akaynattım ve altını kapatım ılımaya bıraktım.
kahvaltılarda ve tatlılarda kullanmak üzere buzdolabına kaldırdım.mis gibi kokulu doğal marmelatım oldu.

7 yorum:

muhabbetsofrasi dedi ki...

ohhh misss

ellerine sağlık

ANNEKIZ dedi ki...

Afiyet olsun canim.

meri dedi ki...

iyi fikir afiyetler olsun

SMİLENA dedi ki...

Çok severim ellerine sağlık Serpilcim

Pembe Tatlar dedi ki...

Ellerine sağlık canım...

MUTFAKISTAN dedi ki...

Misss gibi afiyet olsun canim
Kurs fotolari tarifleri takip ediyorum harikasin

lemanice dedi ki...

Kurs ve sen harikasnz......bu arada ben döndüm,ama hatrlarmsnz bilmem? ��